Blogger Widgets
Тунгаан бодоогүй юуханд ч гэсэн
Туйлын дүгнэлт битгий хий
Тусдаа өөрөө толгойтойн учир
Тулгарсан юманд сүүлд нь дугар. (Р.Чойном)

Search This Blog

Saturday, March 10, 2007

Миний хүн санаа

Миний хүн санаа арван таван настай эхэлсэн юм
Уриагүй нарийн хатавчинд итгэлээ сандаалан сууж
Улаахан хацартай Нурмааг ичиж нэг харуулдлаа
Хөлчүүхэн өвгөдийн нөмөрт амны зүвэйн сонсож
Хүн хүнээс хулмаганан амрагын дуу чагналаа
Санааны амраг гэхэд нь царай аяндаа улайж
Хултай айрагны бидэрлүү хушуугаа хурдан дүрлээ
Намрын айраганд дүрсэн уруулын үзүүр чимчигнэнэ
Намайгаа гээд аялахаар ууцаар хүртэл жирвэлзэнэ
Нурмаагийн нүдээс ичсэн харц минь доошоо
Нуугдас хийгээд чагнасан амрагийн дуу дээшээ
Ичээд байгаа хирнээ догдлон сууж хоргодмоор
Эзгүй хээр газар ганцаараа дуулж хүртэл үзмээр
Насаа жаахан нэмээд цэрэгт түргэн явмаар
Нар хэдийнээ жаргасан ч гэртээ яаралгүй харимаар санагддаг байлаа
Тийм шүү хүн, хүн санаа төвхөнсөн бага насаа яасан мартаж чаддагүй юм бэ?

Ёстой л бүтээгүй бүхнийг мөрөөдөл орлодог гэдэг л энэ байх даа.
Манайх Өнгөтөд байхад танайх Өлзийт булагт зуссан
Намайг сургуулиас гарахад чамайг есдүгээр ангид оруулсан
Насаа нэмээд цэрэгт явахад чи үзэгдэхгүй байсан
Намайг нэг чөлөөгөөр ирэхэд чи үгүйлэхгүй байсан
Бид хоёр уулзалгүй найман жил болсон
Ажилаар нэг сумандаа очиход чи эзгүй байсан
Аймагаар нэг дайраад өнгөрхөн чи эмнэлэгт байсан
Би буцхад чи төрсөн бид хоёр уулзалгүй арван найман жил болсон
Сайртай гараас минь чихэр авалгүй чи удсан
Санаж байгаагаа хэлэж чадалгүй би алдсан...
Эрхийн эцэст ач зээгээ дагуулаад хоёуулаа өтөллөө
Энэ олон хоног бие биеээ харалгүй хорин таван жил болчохжээ
Таанын тасалсан цэцэг минь бут болтолоо ургасан байлгүй
Тал билүүний хэлтэрхий хутга ирлээд мөлийсөн байлгүй
Холын холоос бие биерүүгээ ачийнхаа тоглоомыг сарвайн
Хоёуулаа зүүдэндээ ч болов айл гэр болж тоглоъё л доо Хоролоо
Хонь хотолсон холбооноос ижийнхээ дуудахыг чагная
Хөтөл амссан моридоос эцгийнхээ ирэхийг хүлээе
Хоргол үнэртсэн дээлийн чинь хормой дээр жаахан сууя
Хонхорхой хацарыг чинь няслаж хоёуулаа ганцхан удаа муудая л даа
Өөр хүнтэй гэрэллээ гээд чи яахав явчих
Өө энэ хорвоог чинь мэдэхгүй биш гээд би ч яахав үлдье
Бүтээгүй бүхнийг мөрөөдөл оролдог юм битгий яв л даа Хорлоо
/Ш.Гүрбазар/

No comments:

Post a Comment