Blogger Widgets
Тунгаан бодоогүй юуханд ч гэсэн
Туйлын дүгнэлт битгий хий
Тусдаа өөрөө толгойтойн учир
Тулгарсан юманд сүүлд нь дугар. (Р.Чойном)

Search This Blog

Tuesday, May 18, 2010

Химнэл эвдий...

...Хавар болжаа болохоор би нэг тийм сонин орооны байдалд орцын болуу. Юм бодож алхжаал гайгүүхэн шиг бие хаатай охин урдуур явчингуут араас нь дагаал гэр мэр хүртэл нь явцарды. Тэгэнгүүт охидууд алхаа нь түрэгсээл би ч хоцрохгүй санаатай араас нь бас хурдан хурдан алхаал тэр гүйж эхлээл би ч араас нь шогшоол охин түфлээ тайлаал хамаг эрчээрээ гүйгээл би час хурдаа аваал яг гүйцэхийн алдад охин такси бариад зугтаасаан би араас АААУУУУ гээл урамдаад гоцорсон. Азарга гүүгээ хураажаахад гүү нь такси бариад явчдаггүй биздээ хохо.
Тэднүүс миний зорилгыг ойлгоогүй байхаа яг нааг дээрэмчин гэж бодсоо. Уул нь утсы нь авы гэж бодсын. дугаарыг нь.

Хэнхэг бас хаврын ороо нь орсон байна гэдэг гэцүү их боронктой. Зүэр юм иджаа хүнийг хараад уур хүржийшд. Зарим хүмүүс нээрээ хоол идкэж хөгжим тоглоо хаячихымаа. Шөлтэй хоолыг бүр айр сорж идээл ямар шуурга шууржаамуу хаашаан. Хав халуун юм амандаа хийчээл ХААА ХААА гэхийн. Цай нь хөрчөөд байхад хүртэл үнэн төвөгтэй оочиж ууна. Бүр очоод шанаадаад авмаар санагджаам чин. Тэгснээ хүйтэн кола захиалснаа аяганд хийгээд оочиж уугаадаам чин. Бүр тэвчээр алдраад шууд очоод заандаад авбал яах бол гэж хүртэл бодлоошд. Тэгүүл нээрээ яах бол гэж бодсон чин Та яагаад нааг заандаад байгаан. Би яашы гэхээр нь би Чи муу кола оочиж уугаад байшд гэхиймуу хаашаан. Тэгүүл би нээрээ хавар болсон биш амьдралынхаа хэдэн жилийг галзуугийн болнизд өнгөрүүлэхаахаа.

Аа бас нэг юм хэлэхэд охидууд үнээрийн ухаантай юмаа. Би чамд сайн гээл хэлсэн чин Би чамд сайн биш одоо нааг март зургаан сар уулзку байхад чи нааг мартах болно гэсийн. Одоо дөнгөж нэг сар болохжооход би нэрий нь хүртэл мартжийшд. Зургаан сарын дараа гудамжинд таараад танихгүй болохын байна л даа. Тэгж ч амархан хайраа мартахгүй шө. Одооноос дулаарцан юм чин гэрийнх нь гадаа зогсоод нааг тоогоочдээ гээд хүлээнээ. Зуун шөнө зуун өдөр билүү гурван цаг гучин минут билүү гэрийнх нь гадаа зогссоор байгаад нэг хүүхнийг өөрийн болгож авдаг кину үзсэнээ саначлаа.

Жиргэж гарлаа цаа Янкий чинь

No comments:

Post a Comment