Blogger Widgets
Тунгаан бодоогүй юуханд ч гэсэн
Туйлын дүгнэлт битгий хий
Тусдаа өөрөө толгойтойн учир
Тулгарсан юманд сүүлд нь дугар. (Р.Чойном)

Search This Blog

Friday, June 18, 2010

Миний Ариунаа


Хөөрхөн дуу болжээ.....


Hotspot-Ариунаа

  Сараа бол саак царайтай
  Салахын аргагүй Секси охин /үү үү үү үү үү үү үү үү/
  Олон залуусыг араасаа гүйлгэх
  Онгироо маркийн сэхүүн тийм л охин /үү үү үү үү үү үү үү үү/
     Болороо харин ганган чамин
     Боломжтой айлын эрх охин /үү үү үү үү үү үү үү үү/
     Хүмүүсийг тэр ангилж ялгадаг
     Хүссэн бүхнээ авах дуртай баян охин /үү үү үү үү үү үү үү үү аа аа аа аа /
Би хайраа сонгосон /би сонгосон, хайраа олсон/
Чи үнэхээр хөөрхөн охин
Миний Ариунаа

Солонго бол солиотой юм шиг сонин охин /үү үү үү үү үү үү үү үү/
Согтохоороо л надруу залгаж шөнөжин амьдрал ярьдаг хэцүү охин /үү үү үү үү үү үү үү үү/
  Номин бол харин номын ухаалаг охин /үү үү үү үү үү үү үү үү/
  Нойр хүрмээр элдэв юм ярьж намайг дандаа залхаадаг багш шиг охин /үү үү үү үү үү үү үү үү аа аа аа аа/
   Би хайраа сонгосон /би сонгосон, хайраа олсон/
   Чи үнэхээр хөөрхөн охин
   Чи үнэхээр өвөрмөц охин
   Хөөрхөн ялдамхан
   Намайг үргэлж ойлгодог
   Надтай дандаа хамт байдаг
   Миний зүрхийг эзэмдсэн
   Миний Ариунаа
Сараа Болороо Солонго Номин бүгдээрээ дажгүй охидууд /үү үү аа аа хи хи хи/
Сайхан царай ухаалаг зан тансаг амьдрал тэдэнд байдаг ч надад хэрэггү ээ /хэрэггү ээ хэрэггү ээ/
Зөвхөн би Ариунаа чамдаа /Ариунаа чамдаа/
Би үнэхээр хайртай /хайртай/
Чи үнэхээр өвөрмөц охин
Хөөрхөн ялдамхан
 Намайг үргэлж ойлгодог
 Надтай дандаа хамт байдаг
 Миний зүрхийг эзэмдсэн
 Миний Ариунаа



Татаж авах: mp4, mp3

5 comments:

  1. heheh medehguim doo duunii ug ntr ug arai uur baimaar yamar ch yaduu ugtein esul bi orchin tsagaas hotsorsiiin boluu es taalav kkk

    ReplyDelete
  2. Хэрэв чи өөрийгөө хуучинсаг, эсүүл хуучны юмыг сайн мэддэг гэж бодож байвал дээр үеийн хоршоо, эсүүл шог дуунуудыг сана даа :P
    example: улаан бууртай тэмээгээ усална гэсэн яалаа даа Улаан хуарангийн зах дээр уулзнаа гэсэн чинь яалаа даа этр....

    ReplyDelete
  3. yum hurdan uurchlordood baina shuu dee bi huuchnii yum sain medehgui ee bas huuchinsag bish gehdee minii tarhind duunii ug utga yaruuhan baival gej sansiin
    example:Tursun nutgiin uzemj shingeed Tanhilhan chamaig uzesgelen bolgojee Turuulsen ehiin chine namba shingeed hongorhon chamaig enheriihen bolgojee ntr geel arai utga aguulgatai baigaaz dee :)

    ReplyDelete
  4. hehe ene duunii ug neeren tsaash bicheed uzuul ingeed yavah ni baishdee tee
    Dolgor bol dongio ohin daguulj yavahad teertei ohion yyy ueeee
    navchaa bol nambalag ohion naijlaj yavahad dajgui ohin
    bi hairaa olsooooon vvvvv minii Ariunaa... gj :)

    ReplyDelete