Blogger Widgets
Тунгаан бодоогүй юуханд ч гэсэн
Туйлын дүгнэлт битгий хий
Тусдаа өөрөө толгойтойн учир
Тулгарсан юманд сүүлд нь дугар. (Р.Чойном)

Search This Blog

Thursday, August 12, 2010

Наран – Welcome to my hearth

Өвлийн төгөлд цор ганц мод ногоон хэвээр
Өнгөрсөн шөнө орсон цас түүнд дурлаад хайлжээ
Өөрийгөө зориулж мөчирт нь буугаад хайлах нь
Энэ цас яг над шиг дуралжээ
Цагаан сарнай өвлийн ойг бүрхэн ургажээ
Цасан ширхэг дээрээс биш хөл доороос бударна
Хайрт минь чи миний сэтгэлийн жаргал юм шүү
Welcome to my HEARTH

ДХ: Эргэн тойрон дун цагаан
Элэн нисэх шувууд цагаан
Чамдаа өгсөн сэтгэл минь мөнхийн цагаан
Миний хайрын орон зайд өөр хэн ч биш
Чи минь үүрд оршино
Дандаа хайрлагдана
Welcome to my HEARTH
Газар дэлхий цав цагаан болсон байтлаа
Ганцхан модонд цасгүй мөчир юу билээ
Орчлон дээр үй түмэн хүмүүс байдаг хэрнээ
Чамдаа би яагаад хайлаа вэ
ДХ: Эргэн тойрон дун цагаан
Элэн нисэх шувууд цагаан
Чамдаа өгсөн сэтгэл минь мөнхийн цагаан
Миний хайрын орон зайд өөр хэн ч биш
Чи минь үүрд оршино
Дандаа хайрлагдана
Welcome to my HEARTH
ДХ: Эргэн тойрон дун цагаан
Элэн нисэх шувууд цагаан
Чамдаа өгсөн сэтгэл минь мөнхийн цагаан
Миний хайрын орон зайд өөр хэн ч биш
Чи минь үүрд оршино
Дандаа хайрлагдана
Welcome to my HEARTH
Welcome to my HEARTH

 

Татаж авах: Энд

No comments:

Post a Comment