Blogger Widgets
Тунгаан бодоогүй юуханд ч гэсэн
Туйлын дүгнэлт битгий хий
Тусдаа өөрөө толгойтойн учир
Тулгарсан юманд сүүлд нь дугар. (Р.Чойном)

Search This Blog

Thursday, August 18, 2011

Tsetse feat Gambeat - Ханьдаа би хайртай




Заяаны хань зам дээр гэдэг энэ үг чинь биелсэн шүү дээ
Салах гэж биш ханьлах гэж чамтайгаа би нийлсэн шүү дээ
Сайхан амьдралд садаа болно хааяа хэрүүл уруул
Санах нь тодорхой шүү дээ сайхан харцаа битгий буруул
Angelina Jolie биш бол араар чинь би үл тавина
Бусдын үг бол сонин биш

Бүсгүй минь чи зүрхээ чагна
Чамайгаа гомдоогоод чамгүй байх надад үнэхээр хэцүү
Над шиг хүнийг хаях хэцүү
Аа бас авах хэцүү
Согтуу солиороод урд шөнө унтуулаагүй далий хөшөө
Сохор ухаанаар гэртээ хариагүйд намайгаа өршөө
Эр хүн хэлсэндээ эмээлт морь минь хариасандаа
Энэ үгийн би чинь чамдаа олон удаа хэлж байсан даа :P
Еэ     еэ
Ханьдаа би хайртай
Ханьдаа би халамжтай
Ханиараа бахархана
Ханийгаа би хайрлана

Ханьдаа би хайртай
Ханьдаа би халамжтай
Ханиараа бахархана
Ханийгаа би хайрлана

Ханьдаа би хайртай
Ханьдаа би халамжтай
Ханиараа бахархана
Ханийгаа би хайрлана
Ах нь давтан давтан, ах нь давтаан давтан

Татаж авах: Яг эндээс

2 comments:

  1. yaaaag sonsood suujiitel hehe, hoshin shogiin ug bas avtsan bgaamaa sergelen batsaan shuu.

    Jolie ih l taalagddim shig bgaan, ehner ni bolson hun nuurendee Jolie-gin bag uglaad suuj bdimu yadin hehe. Huush ter ah ni davtan davtan gdg chn yu gsn ugiin, ter hesgiig bi oihgui bgaa

    ReplyDelete
  2. Хошин шог дээрээ тэгдиймаа. Давтан хийгээд эхнэр нь баривчлуулцан :P

    ReplyDelete