Blogger Widgets
Тунгаан бодоогүй юуханд ч гэсэн
Туйлын дүгнэлт битгий хий
Тусдаа өөрөө толгойтойн учир
Тулгарсан юманд сүүлд нь дугар. (Р.Чойном)

Search This Blog

Tuesday, September 6, 2011

Хай-р төгссөн хэдэн зүйл байдийн бэ?

Саяхан хоол идэж байгаад өөх булчирхай гээл гэнэт ярианы сэдэв гарч ирэв. Угийн хаа хамаагүй юм гэнэт толгойд орж ирдийн болохоор хүн, малын биед байдаг ХАЙ-р төгссөн хэдэн эрхтэн гэхэд хайшаа ч юмбэ дээ одоо, юу гэхийн зүйл гэхиймүү тийм юмны тоог асуулаа. Бага ангид байхад Цэнддоо гэдэг махлагдуу Монгол хэл уран зохиолын багш маань /надад их ч шанаа өгч байсан даа, гэхдээ би хайртай шавь нь байсийн/ хэлж өгч байсийн. Гэхдээ би тоог нь яг санахгүй ч багцаатай л хэлсэн байна лээ.
Тануус хэд байдгийг нь тоолоод сэтгэгдэлээ үлдээгээрэй.
Би лав Булчир-хай гээд эхлэлийг нь тависан шүү!!!

11 comments:

  1. chamarhai, chyatsarhai, bulchirhai, oor medkun bn sht oor bdin boluu

    ReplyDelete
  2. chamarhai, chatsarhai. uilanhai,bulchirhai uur medkum bna

    ReplyDelete
  3. тууранхай булчирхай чацархай чамархай найлзуурхай уулинхай аюулхай хужирхай ухархай

    ReplyDelete
    Replies
    1. ха ха ха, за тууранхай нь юу юм бэ. Сүүлийн үед харшил маршил их болоод тууранхай гэж эрхэтний тоо нэмэгдээгүй л бол уул нь миний санаж байгаагаар бол ТАВХАЙ л гэж нэг юм байдаг шиг.

      Delete
    2. Бас хүнд хужирхай гэж байдийн болуу? Уул нь малд л байдаг гэж боддийшдэ.

      Delete