Blogger Widgets
Тунгаан бодоогүй юуханд ч гэсэн
Туйлын дүгнэлт битгий хий
Тусдаа өөрөө толгойтойн учир
Тулгарсан юманд сүүлд нь дугар. (Р.Чойном)

Search This Blog

Saturday, October 15, 2011

Хиах

Гостуу суужээн мань чинь. Нааг хэн энд ингээл гостуу мөртлөө тэнэгтээл суужээн гэж төсөөлөхийнн. Хэнч  төсөөлкү шдэ. Яадий домбоороол суужааз.
Сда хүнүүсд маний амьдрал тэнэг сонирхолтой байдиймуу эсүүл би тийм одиймүү? Сдакууд өөрсдийнхөө урд тулгарсан асуудлыг олигтойхон шийдээд явчкуун байжээж маний амьдралыг үнэн сонирхдог наас. Би яагаад төрцийн чихшиг.
Домбоороол чамтай ууж юм яримаарээн чихшиг онигоотойн. Би одоо нэг сонин бачкануудын амныхаа зоргоор чалчихыг сонсоол суужийдаг тэнэг гар юмуу хаашайн. Нааг зүгээр л асуудал гаруул өнгөрөөгөөдээдэг болохлээр дээрэлхээдаамуу хаашиайн. Урдахаа л хийгээд өөрийнхөө амьдралыг шийдээд явна из. Миний асуудалд хошуу дүрж этр. Зөвлөгөө өгч этр. Би одоо яахаа алдцан эргүү гар шиг аан за за чихшиг сонсоно гэж бодсийн байхдаа. шуу хаяа гарч байгаам чинь яахийн.
Надаа үзэл бодлоо тулгана гэвэл зүгээр л түй май мандарин минь зао. Би хэлдэгээ хэлсэн. Хэлсэн үгэндээ ч хүрдэг тодорхой хараагүй бол захиалгын дагуу 2 хурууныхаа завсар эрхий хуруугаа чихэж байгаад чамд өгье чихшиг.
Чадах юман дээрээ чадах юм шиг аашилна чадахгүй юман дээрээ бол зүгээр л чимээгүй өнгөрнө. Хүн санаа гэж хүний санааг л хэлээд байгаан. Хүн өөрөө хүн байвал санаа нь дандаа зөв байх ёстой юм шиг. Гэхдээ үгүй ч байж болохийн. Зассс дур тачаалаараа л болно биз чоорт............

2 comments:

  1. hun uuruu hun baival sanaa ni dandaa zuv baih stoi yum shig ... hehe magdgui l yum ... busdiin oilgoh gej oroldsongui :)pub-d suujiisan bodoltoigoo shuud ireed com ard suugaad bichsiimoo usan orood nuuree ugaagaad nuguu huvtsasaa umsuud bichsen bol shaaal uuruur bichih baisan baih daa ntr gej bodov ;)

    ReplyDelete
  2. Үгүй айлын байрны найран дээр очсон чинь надад нэг аниа агсан тавих гээд. Би хаячаа гараа явцийн. Тэр уурандаа бичсэн зүйл.
    Усанд ороод нүүрээ угаачаад чармай нүцгэн бүсэлхийнээс доош хэсэг газраараа алчуур зүүцэн толиныхоо өмнө сууж байгаад бичсэн бол арай өөр бичлэг гарах нь тодорхой. Гэхдээ яахуу миний байгаа байдал, хүн санааны маань нэг тал нь цухалзсан бөлгөө :P

    ReplyDelete