Blogger Widgets
Тунгаан бодоогүй юуханд ч гэсэн
Туйлын дүгнэлт битгий хий
Тусдаа өөрөө толгойтойн учир
Тулгарсан юманд сүүлд нь дугар. (Р.Чойном)

Search This Blog

Wednesday, November 23, 2011

Цэг

Зөндөө их хийх зүйл байхад 30 минут гаран нэг зүйл дээр тогтолоо.
Хэнд ч хэрэггүй юм шиг хэрнээ олон сонин зүйл толгойд бодогдууллаа. Цав цагаан цаасан дээр улаан цэг. Тэр улаан цэгнүүдийг тойрсон хар зураасууд. Зураасыг улаан цэгээ тойруулаад давхарлаад зураал байлаа зураал байлаа. Дээр дурдсан хугацаанд зурлаа. Би уран зурагчин юм аа.
Миний зурсан зураг надад таалагдлаа.
Р.Чойномын шүлгэнд
...."Залуу явахад дэлхий бага би том байж
     Захад нь өтөллөө, туулж барсангүй
     Явах ёстой замаа урагшаа харсан чинь
     Яасан урт юм бэ
     Яваад ирсэн замаа эргээд харсан чинь
     Ямар богинохон юм бэ" гэсэн байдийн. Тэр санаанд ороод.....
Гол нь би өөрөө. Тэгээд тойруулсан олон зураас нь миний үйл. Үйлдээд өнгөрсөн нь.
Намайг тойрсон олон судлууд улам томроод. Гол нь их шигүү, зах нь их сийрэг байхийн.....
Хүний амьдралд ийм олон давтагдсан, давтагдаагүй, шинэ, хуучин үйл явдалууд ар араасаа ундараад л...
Тэр бүгдийг энэ судлуудтай харьцуулаад төсөөлсөн чинь голын хэсэг нь их шигүү хар. Од мэт гялтаганах.....
Тэнгэрийн од ч юм шиг, хар нүх ч юм шиг....

2 comments:

  1. ene tsegiig bi udur bolgon uuriin medelgui zurdag odoo ch zurdag yaagaadiig buu med inegj bodoj bgaagui bna. Tseg gsnees tsegiig bi amidraldaa tavilaa zorigtoi ni argagui tavilaa urd ni hezeed l neg hunii tuluu zutgej bsan odoo bolii uuriiguu negd tavii bi buruu amidraad baij hairtai hunee zovoohvii gomdoochihvii uurluulchihvii geel ter bolgon ni namaig orhiod yavchih bh gsn saidsaar duursen baisan bna. haitr gej sonin shuu myanga namig hurch gomdooson ch hairlasaar kkk. Buruu bjee uhaaral hojimdson ch gsn oroitoogui irsiim shig bna

    ReplyDelete
  2. Busgui hunee gj getsuu ch zayand torson ulsaa da. Hojimdoj uhaardag ni horvoogiin hatuu unen geltei. Hichneen ih gomdson ch hairlasan setgel ygd heveeree l bgaad bdag um bol...

    Act like a woman, Think like a man. Bid gomdson ch uzen yadsan ch hairlasan heveeree, sanaj uguilsen heveeree bdag ni yund um boloo. Erchuud shig bj surhiisoon

    ReplyDelete