Blogger Widgets
Тунгаан бодоогүй юуханд ч гэсэн
Туйлын дүгнэлт битгий хий
Тусдаа өөрөө толгойтойн учир
Тулгарсан юманд сүүлд нь дугар. (Р.Чойном)

Search This Blog

Friday, March 26, 2010

Negun-Дурлал намайг

Дурлал намайг чамруу дуудсан
Дуусахгүй ээ энэ хайрын түүх
Анх чамайгаа харсан
Цастай үдшээр эхэлсэн
Гараас атгаад хамт алхахдаа
Тэр намайг дурлуулсан
Огт үзээгүй дурлалд нойр хулжин би автсан
Дх: Сайхан байсан чамтай байхад
      Салаад явахад санаад байсан
      Орь залуухан амьдралын дунд
      Амталж үзсэн жаргал байсан
      Би мэдсэн
      Би түүнийг мэдэрсэн
Би амалсан чи итгэсэн
Хайртай гээд тэвэрсэн
Цаг зогсох шиг болсон
Цас дээрээс орж л байсан
Чи инээсэн зурган дээр би
Чамайгаа л тэвэрсэн байна
Зүрх минь догдолсон
Зөвхөн хайраар цохилсон
Дх: Сайхан байсан чамтай байхад
      Салаад явахад санаад байсан
      Орь залуухан амьдралын дунд
      Амталж үзсэн жаргал байсан
      Би мэдсэн
      Би түүнийг мэдэрсэн
Хайр минь би чамайгаа их удаан харсан
Хайрлах гэж учирсан хамгийн үнэтэй аз жаргал минь байсан
Дх: Сайхан байсан чамтай байхад
      Салаад явахад санаад байсан
      Орь залуухан амьдралын дунд
      Амталж үзсэн жаргал байсан
      Би мэдсэн
      Би түүнийг мэдэрсэн
Татаж авах: эндээс

No comments:

Post a Comment