Blogger Widgets
Тунгаан бодоогүй юуханд ч гэсэн
Туйлын дүгнэлт битгий хий
Тусдаа өөрөө толгойтойн учир
Тулгарсан юманд сүүлд нь дугар. (Р.Чойном)

Search This Blog

Thursday, May 27, 2010

Онигоо

Илбэ
Нэг залуу танилцаад удаагvй бvсгvйтээгээ ярилцаж байна гэнэ.
-Хоёулаа манайд оръё. Би чамд нэг илбэ vзvvлмээр байна.
-Хэрэв чи тэр илбээ єєрєє єсгєж хvмvvжvvлнэ гэвэл яахав оръё л доо...



49 санал
Настайвтар эхнэр нєхєр хоёр ярилцаж сууна гэнэ. Нєхєр: -Хонгор минь чи бид хоёр олон жил хамт амьдарлаа. Энэ хооронд чи миний араар тавьж байв уу? Одоо хэлвэл би чамайг уучилна гэж амлаж байна.
Эхнэр:
-Тийм бол би чамайг ердєє гуравхан удаа мэхэлсэн.
-Эхнийх нь юунаас болсон юм?
-Чи машины осолд ороод яаралтай мэс засал хийлгэх хэрэгтэй болоход эмч нар хийхгvй гээд байсныг санаж байна уу? Тэгэж байснаа ерєнхий эмч нь гэнэт єєрєє чамд мэс засал хийж єгсєн шvv дээ.
-Миний амь насыг аврахын тєлєє болохоор би чамайгаа уучлалгvй яахав. Тэгвэл хоёр дахь удаад нь?
-Банкнаас зээл авах гэсэн чинь єгєхгvй байсныг санаж байгаа биз дээ? Тэгэж байснаа банкных нь захирал гэнэт чамд хvvгvй, хугацаагvй зээл єгєєгvй юу.
-Сайн сайхан амьдралын тєлєє болохоор хоёр дахь удаагийн мэхлэлтийг чинь ч гэсэн уучилж байна. Харин гурав дахь удаад нь?
-Чи УИХ-д нэрээ дэвшvvлээд ялахад ердєє 49 хvний санал дутаад байсныг санаж байна уу…

Нойр
Хvvхэн залуу хоёр уулзаж байна гэнэ.
-Думаа чамайг харангуут л шууд нойр хvрээд унах юм.
-Яагаад тэр билээ?
-Мэдэхгvй. Ямар ч л байсан чамайг хараад хоёрхон минут суухад л аяндаа хамт унтмаар санагдаад эхлэх юм.

Хатуу хий
-Багш аа, бєєн хатуу юмаар унгана гэж байх уу?
-Юу? Чи чинь юу яриад байна, тийм юм гэж байдаггvй юм
-Тэгвэл ч би ємдєндєє аваад хаячихсан нь ойлгомжтой боллоо

Уран панаал
Хєдєєний залуу хотод ирээд найзтайгаа уулзан, ярьж сууснаа хvvхэнтэй унтах гэхээр панаалдаж чадахгvй байгаа тухайгаа ярьж, зєвлєгєє єгєхийг хvсчээ.
Хотын залуу “Чи эхлээд хvvхэнтэй цаг агаарын талаар ярилц, дараа нь хєгжим энэ тэрийн тухай яриа єрнvvл.Тэгээд юу хvсээд байгаагаа хэлдэг юм байхгvй юу” гэж зєвлєжээ.
Хєдєєний эр сумандаа ирээд нэг хvvхэнтэй болзож уулзаад “Єнєєдєр ч тэнгэр сайхан байна даа. Манайд “Ямахаа” хєгжим байгаа ш дээ, хоёулаа ганц vзчих vv” гэж панаалдсан гэдэг.

Азтай хvv
Нэгэн эр бэлгэвч авахаар эмийн санд орж иржээ.
Худалдагч нь “Хар, цагаан, Микки Маусын зурагтай байна. Алийг нь авах вэ?” гэсэнд мань эр бодож байгаад “Цагаан нь хэтэрхий улиг болчихсон юм байна. Микки Маусын зурагтай нь хэтэрхий хvvхдийнх юмуу даа. Тэгэхээр харыг нь л авъя” гэжээ. Есєн сарын дараа эхнэр нь хар хvvхэд гаргажээ.
Хvvхэд нь том болоод “Аав аа, ээж цагаан, та цагаан байтал би яагаад хар байдаг байна аа?” гэсэн аав нь “Микки Маус болоогvй дээ л баярлаж яв” гэжээ.


Хамгийн тэнэг хамгийн урт онигоо:
Хагалгаа. Хєєрхий євчтєний хариугvй дуу гарч байна гэнэ.
-Эмчээ, би унтаагvй байна ш дээ…
-Юу? Хєєрхий амьтан эмэндээ дэмийрч байх шиг байна гэсээр эмч хагалгаагаа vргэлжлvvлэв.
-Нээрээ эмч ээ, би дэмийрээгvй байна аа.
-Мєн ярив аа гэсээр эмч хэвлийн хєндийд нь зvсэлт хийтэл євчтєн муухай дуугаар:
-Ёо ёо євдєж байна ш дээ гэж орилов.
-Пєєх нээрээ тийм байна шvv.
-Би танд хэлсэн ш дээ…
-За за тэгээд юу гэж энэ хлороформтой алчуурыг сайн vнэртээ дуугvй бай.
-Алив ахиад нэмээдэхээч…
-Ёох, эмчээ ямар гоё байнаа, ахиад жаахан нэмчихээч?
-Тэгэхээс дээ. Тэгээд наадынхаа духан дундуур тэр резинен алхаар нэг буулгаадах, найдвартай нь дээр… Тас!!!
-Пєєх, юу ч євдєхгvй байх чинь ямар гоё юм бэ? Наад алхаараа ахиад нэг буулгаад єгєєч, эмчээ.
-Одоо болноо, аягvй бол дасал болчихно..
-Ингэхэд эмчээ наагуур чинь юу болж байна, аминд аймаар аюултай юм уу?
-Євчтєн та надад саад болж байна шvv.
-Тэгвэл би нэг мєсєн яваад єгнє шvv.
-Тэгэхгvй хэрэггvй шvv харин!!! Аминд аюултай юм огт алга. Сум амин чухал эрхтнvvдийг гэмтээлгvй нэвт гараад явчихсан байна. Ингэхэд ямар гээч мал нь тан руу буудсан юм бэ?
-Яагаад мал гэж?
-Яахав дээ, ингэж буддаг бол буудаад ч хэрэггvй ш дээ. Бvр зvvн тийш нь тэгээд арай дээгvvр авсан бол яг л…
-Уг нь ч нэг их сvртэй юм болоогvй юмаа, эмчээ. Би нэг орой хvvхэнтэй, тэр хvvхнээс єєр хэнийг ч оролдолгvй томоотой хvн оронд нь хэвтэж байтал гэнэт ТАС, НЯС буулгаад л нєхєр нь ороод ирдэг байгаа…
-Аан тэгвэл нєхєр нь буудчихсан юмуу?
-Яг ш дээ. Та цааш нь сонс л доо. Тэгээд би томоотой гэгч нь хэнийг ч оролдолгvй дєрвєн давхраас унаж байтал гэнэт ТАС, НЯС буугаад л ангаас ирж явсан баян эрийн Хаммер жийпийг нь будаа болгоод дотор нь явсан топ модель дээр нь зєєлєн газардчихдаг юм байна.
-Аан тэгвэл тэр ангаас ирж явсан баян эр чамайг буудсан юм уу?
-Буудах нь ч буудсан л даа гэхдээ нэг ч удаа оноогvй. Тэгээд л би эхээс тєрсєн биеэрээ гудамжаар томоотой гэгч нь гvйж явтал ТАС, НЯС буугаад л ардаас хэн нэг нь цохиод авдаг байгаа. Тэгсэн бэлгийн гаж донтон гээж юмтай нь таарчихаж.
-Тэгээд тэр нєхєр буудчихсан юм уу?
-Yгvй дээ, тэр нєхєр намайг удаан гэгч нь боож эхэлсэн. Аз бол харин дэргэдvvр маань мансуурсан рокер пацаанууд явж таарсан л даа. Тэгээд нєгєє гаж донтон бид хоёр тэд нараас гурван километр гаруй газар зугатсан шvv…
-Тэгвэл тэд нар чинь буудсан юмуу?
-Хаанаас даа, тэд нар жаахан хvvхдvvд ш дээ. Гэхдээ нєгєє гаж донтон эрийг юу ч vгvй бяц дайрчихсан шvv.
-Тэгвэл хэн таныг буудсан болж таарч байна?
-Та дуустал нь сонсчихооч дээ? Тэгээд л би бушуухан хувцаслахгvй бол балрах юм байна гэж бодоод ойролцоох дэлгvvр рvv сэм гvйж ороод хамгийн тvрvvнд таарсан ємдєє ємсєх гээд ядаад зогсож байтал гэнэт ТАС, НЯС буугаад манаач нь гараад ирдэг байгаа.
-Тэгээд буудсан уу?
-Буудсан, гэхдээ над руу биш. Нєгєє рэкетчид гэдэг айхтар нєхдvvд дэлгvvр рvv нь дайраад ороод ирсэн нь тэр юм байж.
-Тэгвэл рэкетчид тан руу буудсан юм уу?
-Yгvй тэд тэгдэг жижиг гарууд биш, манаач бид хоёрыг дээш харуулж хэвтvvлж байгаад халуун индvvгээр тvлсэн юм. Харин аз болж манаач залуу амьсгаа хураахаасаа ємнє намайг дэлгvvрт ямар ч хамаагvй хvн гэдгийг хэлсэн л дээ. Нєгєєдvvл нь намайг єрєвдєєд явуулчихлаа. Яг гудамжинд гартал нэг гадаадын жуулчинтай улаан нvvрээрээ тулчихдаг байгаа. Би яахав хувцас ч ємсєж чадалгvй нvцгэн чигээрээ байсан юм чинь нєгєєх чинь цvнхээ уудлаад л гар буу гаргаж ирснээ ТАС, НЯС болоод л явчихлаа.
-Оносон уу?
-Оноохоор барах уу, нэг бус удаа. Гэхдээ буу нь хийн буу байсан болохоор яагаа ч vгvй.
-Ээ чєтгєр авмар гэж, тэгээд ер нь хэн таныг ингээд нvхэлчихсэн болж таарч байна?
-Тэгсээр би єглєєгvvр нvцгэн, бєєн хєх няц болчихсон, хийн буунд оногдоод мангуурчихсан амьтан гэртээ, эхнэр дээрээ ирдэг юм байна. Тэгээд хэнийг ч яах ч гээгvй томоотой хvн амьсгаагаа дарах гээд зогсож байтал гэнэт ТАС, НЯС буугаад л хадам аав гуай шувууны буу барьчихсан дайраад ороод ирдэг байгаа.
-Оносон уу?
-Тиймээ…
-Ашгvй дээ, арайхийж нэг юм…
-Эхнэрийн маань єгзєг рvv vрлэн сумаар…
-Таны ярьж байгаа хэрэв vнэн бол би л байсан бол аль хэдийн єєрийгєє буудчсан..
-Тэгээд таныхаар бол би яачихаад хагалгаанд ороод хэвтэж байгаа болж таарч байна аа?  

No comments:

Post a Comment