Blogger Widgets
Тунгаан бодоогүй юуханд ч гэсэн
Туйлын дүгнэлт битгий хий
Тусдаа өөрөө толгойтойн учир
Тулгарсан юманд сүүлд нь дугар. (Р.Чойном)

Search This Blog

Tuesday, November 2, 2010

Философигүй философи

Нэгт: Хайрын илрэл; Үнсэлт
1. Гаран дээр чинь үнсэх? --- Чи ямар өхөөрдмөөр юм бэ.
2. Хүзүүн дээр чинь үнсвэл? --- Би чамайг хүсч байна.
3. Уруул дээр чинь үнсвэл? --- Би чамд хайртай
4.Чихэн дээр чинь үнсвэл? --- Би зүгээр л тоглож байна. (Нээх таалагдахгүй болов уу?)
5. Зүгээр хий үнсвэл? --- Хоёулаа ийм байдлаасаа хэтрээд яах юм бэ!!
6. Нүдрүү чинь удаан хараад байвал? --- Намайг үнс!
7. Үсээр чинь оролдоод байвал? --- Би чамгүйгээр амьдарч чадахгүй. (Гэхдээ нэг тэнэг юм шиг үсээр чинь тоглоод байвал биш л дээ. Мэдээж чамд хайртай хүн чинь учиртай оролдоно шүү дээ!)

8. Цээжин дээр чинь гар нь байвал? --- Би чамайг тавьж чадахгүйгээр чамд хайртай.

Хоёрт: 3-н алхам.
1. Охидуудад: Ямар нэгэн банди чамтай маазраад байвал алгадаад ав!
2. Хөвгүүдэд: Ямар нэгэн охин чамайг алгадах юм бол тэрний чамд гэсэн сэтгэл хэвээрээ байна.
3. Охид хөвгүүдэд: Үнсэлцэж байхдаа нүдээ ань, гөлрөх чинь бүдүүлэг!

Гуравт: Тушааж байна!
1. Хэт чанга тэвэрч болохгүй.
2. Үнсэлт гуйх хэрэггүй. Зүгээр л үнс, эсвэл үнсүүл. (Намайг үнсээч! Тэнэг сонсогдож байгаа биз дээ!)
3. Боломж болгон дээр үнсэж бай!

Санаж яв!
Лийр бол лийр,
Тоор бол тоор,
Үнсэлт хэл оролцохгүйгээр үнсэлт биш, тиймээс амаа онгойлгоод нүдээ аниад, хэлээ сайн хөдөлгө!

No comments:

Post a Comment