Blogger Widgets
Тунгаан бодоогүй юуханд ч гэсэн
Туйлын дүгнэлт битгий хий
Тусдаа өөрөө толгойтойн учир
Тулгарсан юманд сүүлд нь дугар. (Р.Чойном)

Search This Blog

Sunday, February 13, 2011

Хайр харуусал

     МАСК продакшныхан үнэхээр энэ цагт хийгдэж буй дэлгэцийн бүтээлүүдээс хол тасархай уран бүтээлийг үзэгч түмэндээ барьж. Эхний шахуу үзэгч нь болсондоо баяртай байна. Үйл явдал энэ тэрийг нь дурдаад яахав. Ямартай ч үзсэн хүний хувьд нөгөө сэтгэл ханамж савнаасаа сагаж байна л гэж хэлэх байна. Амьдрал өөрөө баялаг болохоор тэр дунд ямар ч зүйл өрнөж болно.
Гэр бүлийн харилцаа гэдэг бол чухам эгэл найзууд шиг тийм харилцаа, бие биенээ ойлгох чадвар, сонсох хүлээцтэй байх, өөр дээрээ тусгаж харах. Энэ хамтын амьдралд юу нь юунаасаа чухал, юуг нь өнгөрөөж юуг нь барьж авах гэх мэт маш хариуцлагатай сонголтуудыг хэрхэн хийхээс гэр бүлийн аз жаргал хэрхэн өрнөх нь шийдэгдэнэ. Гэвч эцэс төгсгөлгүй түм жуман сонголтын аль нэгийг хийх зайлшгүй шаардалага гарна. Эцсийн үр дүнд үүсэх хариуцлагыг ч зайлшгүй үүрнэ......



Чамдаа би хайртай гэж хэллүү.

Дуучин Х.Лхагвасүрэн, үг, ая Д.Өлзий-Орших

       “Хайртай гэхээсээ өмнө”

Чамдаа би хайртай гэж  үү
Чамаасаа өөр хэнд ч ингэж хэлээгүй
Чамайг байхад зүрх баяраар дүүрч
Чиний эзгүйд сэтгэл гуниглана
Чамайгаа би хайраа гэж  дуудал уу
Чамаасаа өөр хэнийг ч ингэж дуудаагүй
Чамайг уйлахад зүрхэнд бороо ордог юм
Чиний инээдэд сэтгэл нар гийдэг юм
Чи хайрын минь тэнгэр
Чамтай л би дүүлэн нисдэг юм
Чи хайрын минь тэнгис
Чамтай л би цэнгэн жаргадаг юм
Чамайгаа жаргааж чадсан болов уу
Чамайг эсвэл зовоосон ч их юм уу
Чамдаа би бүхнээ зориулсан ч
Чиний хайранд амьдарч чадаагүй
Чи хайрын минь тэнгэр
Чамтай л би дүүлэн нисдэг юм
Чи хайрын минь тэнгис
Чамтай л би цэнгэн жаргадаг юм
Чамдаа би баяртай гэж õýëëý үү
Чамаас эсвэл чимээгүйхэн явсан уу
Чамгүй өдрүүд цаашаа хөвөрлөө ч
Чиний зүрхэнд хайраа үлдээе дээ
Чи хайрын минь тэнгэр
Чамтай л би дүүлэн нисдэг юм
Чи хайрын минь тэнгис
Чамтай л би цэнгэн жаргадаг юм
Чамдаа би хайртай гэж хэлэл үү.

3 comments:

  1. Их сайхан кино шиг байгаам. Би үзмээр байнаа. Дараа жил Монгол харьж байгаад л үзэхээс дээ. Дууны үгийг оруулж өгсөнд баярлалаа

    ReplyDelete
  2. ene duug sonsohoor uilahgui bj chaddaggui sht, bi kino uzeh ih durtai sht, gantsaaraa blhr teed goyo goyo kinonuudiig ongoruulchih geed gol harlaad bolohguimaa hehe. gehdee yahuu dee gants daichin gantsaardahgui geel neg odor 3,4n kino neg dor uzchihdegiin shtee kkkk.

    uneheer saihan kino bolson bnlee, maskinhanig iim kino hne gej yeroosoo bodoogui, shal oor ongo torh shal oor medremjt. mask uneheer gaihaltai production. bi ene kinog uzeed baahan uilaad daraa n oor kino uzej baahan ineegeed neg odor bur holion bantan bolsoon hehe. eregtei humuus iim teneg hezee hoino n meddeg bhku yu, etssiin etsest bid nar bugd l oorsdiinh n toloo buhniig hiideg sht tegsen yaajiin geel daliigaad yavchku yu hehe

    ReplyDelete
  3. Туйлын юм гэж байгүй шдэ найзушка. Уран бүтээлийн хувьд бол санал нэг байна. Сэтгэлд хүрсэн бүтээл...

    ReplyDelete