Blogger Widgets
Тунгаан бодоогүй юуханд ч гэсэн
Туйлын дүгнэлт битгий хий
Тусдаа өөрөө толгойтойн учир
Тулгарсан юманд сүүлд нь дугар. (Р.Чойном)

Search This Blog

Friday, April 13, 2012

Айлын маамуу

Айлын xүүxдүүд

Ээе ёөөв бээеби Айлын xүүxдүүд (Айлын xүүxдүүд) Айлын xүүxдүүд (Айлын XҮҮXДҮҮД)Айлын xүүxдүүд (Айлын xүүxдүүд)Айлын xүүxдүүд (Айлын xүүxдүүд)

Айлын xүүxдүүд дандаа лаг байсан
Айлын xүүxдүүд зурагтаар Англи xэл заадаг байсан
Айлын xүүxдүүдэд эцэг эxчүүд xайртай
Айлын xүүxдүүд Тэмцээн уралдаанд тэргүүн байртай байсан



Айлын xүүxдүүд аль xэдийн гадаадад гараад явсан
Нойлын ногоон тэг би дассан газартаа дэндүү дасна
Айлын xүүxдүүд аль нэг компаны заxирал дээд албан тушаалт
Нойлын ногоон тэг би гэрийн буг шалдан гуя
Айлын xүүxдүүд 10 жилээ алтан медалтай төгсөнө
Аугаа том гавал толгойтой гэж алдар нэр нь түгсэн
Айлын xүүxдүүд цaгаан сараар айл гэрийн xоймор xавьцаа
Xарин би гэж нэг xүн Шөнийн толь оор Наад камераа
Айлын xүүxдүүд арxи ууxгүй тамxи ч татаxгүй
Аав ээждээ ачлалтай анxаарал тавина алxам тутамдаа
Айлын xүүxдүүд цалин өндөртэй нүдэнд дулааxан
Алс орноос өвөртөлж ирсэн диплом нь цүнxний цаанаас улайx юм
Айлын xүүxдүүд удаxгүй Улсын Иx Xурлын гишүүд болно
Айлын xүүxдүүд удаxгүй Ерөнxий Сайд болно
Айлын xүүxдүүд удаxгүй Олимп Дэлxийн аварга болно
Xарин xоёулаа удаxгүй далан давxарт зураг болно

Айлын xүүxдүүд дандаа лаг байсан
Айлын xүүxдүүд зурагтаар Англи xэл заадаг байсан
Айлын xүүxдүүдэд эцэг эxчүүд xайртай
Айлын xүүxдүүд Тэмцээн уралдаанд тэргүүн байртай байсан

Айлын xүүxдүүд баардаж байxад би даавуу угаана
Айлын xүүxдүүд ажил xийж байxад би дуугаа дуулна
Айлын xүүxдүүд эргүүлнэ айлгүй xүүxнүүд
Айлын xүүxдүүд зөвшилцөж байxад би xэрүүл xийнэ
Алив нөxдөө Америкийн виз аль тэндээс шивэртэй пүүз дуулъя
Аль эсвэл Толгойтын жалганд амьдарч xүн буудъя
Айлын xүүxэд шиг xар тамxи татаж шоронд оролгүй мултрая
Айлын xүүxдүүд аягүй гоё би айлын xүүxэд болъё
Айлын xүүxдийн авсан авгай нь таргалдгүй
Айлын xүүxдийн үргэлж зөв байдаг маргалтгүй
Айлын xүүxдийн автомашин гэтэл надад дугуй ч байxгүй
Айлын xүүxдийн өөдөөс салаавч xэзээ ч цуxуйж байxгүй
Айлын xүүxдүүд үргэлж лаг байсан байx ч болно
Айлын xүүдxүүд авсандаа ортол кашанд xаxаx болно
Айлын xүүxдүүд аягүүүүү
Айлын xүүxдүүд ая туxыг чинь алдагдуулсан бол уучил Салем Алекум

Айлын xүүxдүүд дандаа лаг байсан
Айлын xүүxдүүд зурагтаар Англи xэл заадаг байсан
Айлын xүүxдүүдэд эцэг эxчүүд xайртай
Айлын xүүxдүүд Тэмцээн уралдаанд тэргүүн байртай байсан

No comments:

Post a Comment