Blogger Widgets
Тунгаан бодоогүй юуханд ч гэсэн
Туйлын дүгнэлт битгий хий
Тусдаа өөрөө толгойтойн учир
Тулгарсан юманд сүүлд нь дугар. (Р.Чойном)

Search This Blog

Monday, October 29, 2012

Хайр гэрэлтсэн харц

Munhbat ft Uuree - Hair gereltsen harts /lyric/





Амьдралаас чамайг би хайж олсон
Аз жаргал, сайн сайхан зүрхэнд гэрэлтсэн
Бодолд автсан гүн шөнийн тэр зүүдэнд минь
Бороо болж асгарсан чи бид хоёрын хайр
ДХ: Хайр гэрэлтсэн тэр л харцыг
       Хэзээ ч би анзаарч байсангүй ээ
       Гандаж шаналсан зүрх минь
       Тэгхэд харин өнгөө олсон Х2
Жаргалаа хайж чи надаас явлаа гэвэл
Би яах вэ чи минь бодоорой
Намайг битгий ганцаардуулж орхиорой
Чамгүй амьдарч үнэхээр чадахгүй ээ

ДХ: Хайр гэрэлтсэн тэр л харцыг
       Хэзээ ч би анзаарч байсангүй ээ
       Гандаж шаналсан зүрх минь
       Тэгхэд харин өнгөө олсон

       Хайр гэрэлтсэн тэр л харцыг
       Хэзээ ч би анзаарч байсангүй ээ
       Гандаж шаналсан зүрх минь
       Тэгхэд харин өнгөө олсон Х4

Татаж авах: Эндээс



4 comments: