Blogger Widgets
Тунгаан бодоогүй юуханд ч гэсэн
Туйлын дүгнэлт битгий хий
Тусдаа өөрөө толгойтойн учир
Тулгарсан юманд сүүлд нь дугар. (Р.Чойном)

Search This Blog

Tuesday, November 20, 2012

Мишээл - Гараас минь атга /үгтэй/

Misheel - garaas mini atga татаж авахаар





Нүдээ аних тоолонд
Зөвхөн чиний царай л харагдана
Зүрх минь хайраар дүүрчихээд тогтохгүй л асгарна
Зүүд гэж хэлээд сэрээх хэрэггүй намайг
Яаж би чамдаа энэ үгийг хэлэх вэ
Үргэлж хамт байхдаа хараагүй гэж
Чи ойлгох болов уу миний нүднээс өнгөрснөөс
Хайртай гэж хэлхийг минь
Чамаас нуусан нулимсыг
Бороон дуслууд мэднэ хонгор минь
Хайрлах хэцүү хувьтай л юм гээд орхих бүүр хэцүү
Гараас минь атгаад над руу л хар
Би чамд хайртай
Яаж би чамдаа энэ үгийг хэлэх вэ
Үргэлж хамт байхдаа хараагүй гэж үү
Чи ойлгох болов уу миний нүднээс өнгөрснөөс
Хайртай гэж хэлхийг минь
Үргэлж хамт байхдаа хараагүй гэж үү
Чи ойлгох болов уу миний нүднээс өнгөрснөөс
Хайртай гэж хэлхийг минь
Яаж би чамдаа энэ үгийг хэлэх вэ
Үргэлж хамт байхдаа хараагүй гэж үү
Чи ойлгох болов уу миний нүднээс өнгөрснөөс
Хайртай гэж хэлхийг минь

Татаж авах: Эндээс

No comments:

Post a Comment